.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده بابلسر استعفا می دهد؟!

 شمال نیوز: مقداد نجف نژاد نماینده مردم بابلسر با عضویت در هیات مدیره استقلال حالا مشکل قانونی برای حضور در انتخابات مجلس دارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ براساس جزء الف ماده ۲۹قانون انتخابات مجلس، برخی اشخاص دولتی از داوطلب شدن در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور محرومند مگر اینکه حداقل شش ماه قبل از ثبت نام از سمت خود استعفاء‌نموده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.یکی از این گروهها اعضای هیأت مدیره و مدیران عامل شرکتهای دولتی و وابسته به دولت که حیطه وظایف و اختیارات آن‌ها به کل کشور تسری دارد هستند.باشگاه استقلال از جمله شرکتهای دولتی است که فعالیتش به کل کشور تسری داردو حضور مقداد نجف نژاد در هیات مدیره آن جای تعجب دارد مگر آن که وی قصد کاندیدا شدن دردوره بعدی مجلس را نداشته باشد زیرا کاندیداها از تاریخ 27 خرداد نمی توانند مناصب مورد اشاره از جمله عضویت در هیات مدیره شرکت های دولتی را داشته باشند.

مقداد نجف نژاد اما با تلاش بسیار توانست خود را در لیست هیات مدیره استقلال قرار دهد.اگرچه وزارت ورزش به سختی به پذیرش چنین شرطی تن در داد اما حالا باید دید شورای مرکزی نظارت بر انتخابات وزارت کشور در زمان ثبت نام این نماینده مجلس در انتخابات از حوزه بابلسر و فریدونکنار ، پای این بند قانونی می ایستد و نجف نژاد را از حضور در انتخابات محروم می کند؟

در ماه های گذشته وزارت ورزش بارها اعلام کرده تمام تلاش خود را می کند تا نگذارد از ورزش سکویی برای حضور در انتخابات ساخته شوند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.511 seconds.